Terug in Fort Wayne

6 december 2023 - Fort Wayne, Indiana, Verenigde Staten

Zaterdag slaap ik best lang uit. Ik denk dat ik in totaal zo'n 12 uur heb geslapen. Ik word wakker, chill beetje en ga maar gymmen. Ja wat moet ik anders, mijn lessen zijn online en kan ik doen wanneer ik wil, werken doe ik niet in het weekend en voetbal is over. Ik was dan ook niet de enige van ons team. Omdat het de laatste zaterdag avond in de USA is voor sommige spelers, hebben we grootse plannen voor de avond. We zouden eerst lekker met ze alleen een biertje doen en uiteten voor wie wilden. Heerlijke gegeten buiten de ontiegelelijke hete taco die ik had om ( ja ik heb dit de volgende dag gevoeld, maar de details houd ik achterwegen).  Vervolgens gaan we naar Shootinghouse, maar is nog klein drankje met mijn spanjaarden. In shootinghouse is een klein feestje totdat de politie het kwam verstoren. Dan maar snel naar After Dark ( nachtclub ). Wij waren met echt een hele grote groep dus natuurlijk kan dat niet anders dan fout gaan. Om nou precies alle details te vertellen gaat misschien mij ook iets te ver om over te schrijven, maar ik kan wel vertellen dat het decor het niet heeft overleefd. De volgende ochtend voel ik mij dan ook erg beroerd. Dan maar weer Amerikaans ontbijtje scoren in de kantine en de avond bespreken. Hier duiken weer gehele nieuwe verhalen op. Een avond om nooit te vergeten. Een mooie zoals ze hier zouden zeggen ''Last Dance''.  Gelukkig nog niet voor mij. Maandag is het gewoon weer tijd om aan het werk te gaan. Verder zullen mijn dagen best eentonig gaan worden. Werken, gymmen, eten en soms wat school. Niet veel anders dan normaal maar ik mis nu al het voetballen. In de loop van de tijd zullen al mijn maten ook naar huis gaan. Zo gaan er al 2 huisgenootjes morgen weg (woensdag) en zullen de andere 3 in het weekend vertrekken. Ik moet nog tot volgende week zaterdag wachten totdat ik ook een kleine vakantie ga hebben. Lekker met mijn maatje Beau een weekje chicago verkennen. Heerlijk, ik kijk er nu al naar uit!